tagged

tagged

tagged

So I was in "dark and mysterious" mood today (Nah, not really, but I can pretend 🙂 which puts me right in the frame of mind to be TAGGED by my pal Nyah74

Flickr Explore #320 8/4/09

STROBIST INFO: Single Nissin Di622 below and slight to camera left mounted on a cheap tripod. TTL metered and triggered via YuongNuo 10′ hotshoe cable. Through a Demb DFD Pro diffuser. -1 stop exp.

Where are you ?
The Costa del Fallowfield, playground of the rich and famous

Were you an A.M. or P.M. baby?
P.M. – According to my dad, I “ruined his lunch” 😀

Do you have a nickname?
Yeah, FoxyMcSlick

How did you get that nickname?
It’s a weird one, but I used to be on a mountain bike racing team and we all had similar ones. I was given mine by a guy who’s nickname was Speedy McCheetah

What do you like on your pizza?
Peperoni, prawns and sweetcorn, which is a bit weird I know. However, I have a wheat allergy and don’t eat pizza 🙂

Did you ever fart and pretend you didn’t know who just did it?
Nah, I’m quite proud of mine.

What are your pet(s) name(s)?
Don’t got none.

How many brothers or sisters do you have?
Just the one sister.

Were you a class clown, a bully, or a teachers pet in school?
I guess teacher’s pet, but I really quite enjoyed school.

Ever acted in a play, movie, tv etc?
Yup, I was on student favourite BrainTeaser, the scandalled and cancelled UK game show.

Oh, and I also played the role of "Plebian no. 6" in my school’s rendition of Julius Caesar.

What’s your favourite scented candle smell like?
Vanilla. Seriously, does anyone answer anything different to that?

Top 5 Favourite movies?
Grosse Pointe Blank, Le Diner De Cons, Fargo, Terminator 2……I’ll get back to you on the last one.

Oh, The Godfather.

Top 5 Most HATED movies?
V for Vendetta, Shark Tale, Shrek (it’s the scottish accent I find totally out of place)…..err likewise.

Top 5 Favourite T.V. Shows?
Top Gear, Location Location Location, Hell’s Kitchen, Red Dwarf, Quantum Leap(!)

Any weird talents?
Ummm. I can do the proper Cat’s Cradle with a yoyo. Does that count?

Have any phobias?
Occasionally, heights.

Who was your crush(es) in high school?
A girl called Sue Marsden but she didn’t go to my school. I told her about 2 years ago and she was most amused.

Rocky Horror Picture Show – Love it or Hate it ?
Hate it. That song makes my shit itch, to use my mate Dave’s phrase.

If you could choose any place in the world to vacation all expenses paid, where would you go?
Japan. Ditto.

Have you ever been on a vacation that turned into an absolute nightmare and you will never ever ever go back again?
Nope.

Do you have a change jar?
I have a change plastic bag!

Do you have a favourite pillow to sleep with?
Yeah, and it’s picklelily2008 shaped 🙂

What is something you find ….overrated?
Coldplay.

If you could meet any of your contacts who would you choose?
Miss Beibei, Panorama Paul, Michelle in Ireland, Cathy Smash, LJ. In no particular order. There are some who would be on there, but I’ve met em already. You know who you are.

Can you name 7 ways to Kevin Bacon?
Hah, yeah, but only through TV, not movies.
I was on BrainTeaser wil Alex Lovell. She was on Deal or No Deal with someone called Anya Monzikova. She presented the 58th Emmy Awards with KB.

Do you know personally or have met anyone famous?
Umm, Henry Cooper ruffled my hair when I was 2.

Whats your favourite fruit?
I’m a Granny Smith’s fan myself. Keep it simple.

Where do you hang out the most when yer on the internet?
Right here.

Will you pass these questions on to anyone else?
Yeah, I tag Martin The Hat

Posted by FoxyMcSlick on 2009-04-07 21:39:27

Tagged: , tag , tagged , self portrait , mono , b&w , monotone , monocrome , black , white , canon , eos , strobist , flash , 450d , nissin , di622 , xsi , foxymcslick , nyah74 , martin the hat , 50mm , 1.8 , nifty , fifty , off-camera , remote , trigger , yuongnuo , cable , CanonEF50mmf18II , explore , explored , flickr , interestingness , 1on1shadow/silhouettesphotooftheweek , 1on1shadow/silhouettesphotooftheweekJune2009

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

9 2 3 0 0 8 0 0 1 9 1 4